måndag 14 november 2011

GE MIG EN PAUS PRODUKTION PRESENTERAR: HAN HAN HAN HANNA


11 kommentarer:

Maria sa...

önskar mig i födelsedagspresent

Sara Hansson sa...

Detta!!!!

Lisa Ewald sa...

jag vill leva som aldrig förr när jag ser denna bild!

HANNA sa...

jag vill leva när jag läser dessa kommentarer!
Maria, jag vill inte förstöra en eventuell överraskning, men ja, du ska få den.

Anonym sa...

mar says: det bästa jag någonsin sett! du är ett geni!

Maria sa...

DU GÖR MIG LYCKLIG

Anonym sa...

mar says: btw, jag skulle också vara intresserad av att få en kopia av denna illustration! skulle lätt rama in. autograf på plz.

Cobster sa...

Jag vill också ha!

HANNA sa...

julklappar packas as we speak!

A sa...

Asså, jag bara älskar den här bilden. Så sjukt fin. Alla dessa KILLAR. Och hipster-teckningen (ungherrarna). Bell-clean!!!

HANNA sa...

TACK AGNES!